Opinie Absolwentów Programu Executive MBA

 

 

 

 

 

 

Mariusz Filipiak - ESSA HQ Business Planning Lead, PepsiCo, Absolwent XXV Edycji

Na pewnym etapie życia zawodowego przychodzi moment refleksji i pytanie: jaki powinien być następny krok? Odkładałem na później decyzję o rozpoczęciu studiów Executive MBA kilka razy i zawsze znajdowałem doskonałe tego usprawiedliwienie. Jak większość moich kolegów z roku, przeglądałem oferty z różnych uniwersytetów i porównywałem dostępne na rynku programy EMBA. Ostatecznie zdecydowałem się aplikować na Uniwersytet Warszawski, ponieważ program był intensywny, a rozkład zajęć był najbardziej skondensowany - tego właśnie szukałem.

CZYTAJ WIĘCEJ

Stefan Karmaza, CEO i Główny Właściciel, Vectio Sp. z o.o., Absolwent XXV Edycji

Zanim rozpocząłem Executive MBA, porównałem najlepsze programy MBA dostępne w Polsce. Indywidualne podejście oraz świetnie opracowany program sprawiły, że wybrałem program na Uniwersytecie Warszawskim. Po zakończeniu kursu mogę stanowczo uznać, że była to jedna z najlepszych decyzji zarówno biznesowych jak i personalnych, jakiej dokonałem przez ostatnie kilka lat.

CZYTAJ WIĘCEJ

Stanisław Tański, Local Business Unit Financial Controller, ABB Sp. z o.o., Absolwent XXV Edycji

Uczestnictwo w programie Executive MBA to wyjątkowe doświadczenie zdobywania wiedzy, rozwiązywania biznesowych problemów i rozszerzania profesjonalnych kontaktów. Przez trzy semestry studia przekonują do siebie dostępem do pełnej gamy informacji oraz aktualnych trendów biznesowych, które trzeba znać i rozumieć, aby efektywnie funkcjonować w organizacjach, przeprowadzać zmiany i być skutecznym liderem. Dzięki solidnej kadrze profesorskiej, interaktywnym sesjom i różnorodności doświadczeń zawodowych uczestników, program pomaga odkryć nowe perspektywy i niekonwencjonalne biznesowe rozwiązania.

CZYTAJ WIĘCEJ

Władysław Podraza, właściciel i Dyrektor Zarządzający AGROPOLE, Absolwent XXV Edycji

W pewnym momencie swojego życia zawodowego wiedziałem, że potrzebuję zmiany. Potrzebowałem powiewu świeżego powietrza. Aby przeprowadzić mądrą zmianę, potrzebujemy odpowiedniej okazji, aby stworzyć taką okazję potrzebujemy inspiracji kreowanej przez nowe doświadczenie. Wiedziałem czego mi brakuje, i odnalazłem to wszystko (a nawet więcej) na Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ewa Dudzic-Filaseta, współzałożycielka i wiceprezes Phenicoptere sp. z o.o., Absolwentka XXIV Edycji

Bycie przedsiębiorcą posiada jedną główną wadę, nie mamy się od kogo uczyć. Zawsze uważałam, że przedsiębiorca musi szukać różnych sposobności na podwyższanie swojej wiedzy. To przekonanie doprowadziło mnie do zainteresowania się studiami Executive MBA i ostatecznie znalezienia się na zajęciach na Nowym Świecie.

 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jacek Kuczyński, International Marketing Manager w SVANTEK Sp. z o.o. oraz właściciel w VIBROMED, Absolwent XXIV Edycji

W trakcie rozwoju, większość firm trafia na różnego rodzaju problemy, takie jak zmiana struktury kapitału czy inwestycje w nowe produkty. W historii biznesu można znaleźć skuteczne rozwiązania takich problemów i nauka tych rozwiązań była głównym celem studiów MBA, w moim przypadku.
 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jan Pastwa, Radca Generalny w Państwowej Agencji Atomistyki, Absolwent XXIII Edycji

Kształcenie w grupie, w której reprezentowane są nie tylko różne profesje i perspektywy biznesowe, ale także (a może przede wszystkim) sektory biznesowy i publiczny wymusza wyjście z własnej strefy komfortu, zderza z nieznanym i daje unikalną możliwość poznawania różnych podejść i aspektów działania szczebla „executive”, a także rozumienia „innych światów”, a w efekcie szansę na spotęgowane rezultaty i trudno inaczej osiągalną synergię.

CZYTAJ WIĘCEJ

Agnieszka Mielech, Dyrektor Marketingu, Retail & Digital Galapagos Sp. z o.o. oraz pisarka, Absolwentka XXIII Edycji

Od wielu lat jestem związana z rynkiem rozrywki i mediów oraz globalnymi koncernami rozrywkowymi jak i lokalnymi producentami.
Sposób, w jaki konsumujemy rozrywkę zmieniał się w sposób istotny przez ostatnie dekady, głównie z powodu cyfryzacji i nieograniczonego dostępu do contentu, jaki oferuje dzisiaj internet.

CZYTAJ WIĘCEJ

Aleksander Sosnowski, Dyrektor Krajowy ds. Systemów Informatycznych, Dyrektor Krajowy ds. Jakości i Doskonałości Operacyjnej, ABB, Absolwent XXIII Edycji

Większości z nas, którzy decydują się na wybór i podjęcie studiów MBA przyświecają cztery główne cele: pogłębienie wiedzy teoretycznej z zakresu ekonomii i szeroko rozumianego biznesu, jej usystematyzowanie, poznanie ciekawych ludzi z różnych branż oraz przeżycie fajnej przygody. Nie różniłem się znacząco od większości studentów i dokładnie z takim nastawieniem rozpocząłem studia Executive MBA na Uniwersytecie Warszawski.

CZYTAJ WIĘCEJ

dr Remigiusz Lewandowski, Dyrektor Zarządzający, Glucotronic Sp. z o.o., Absolwent XXII edycji

We współczesnym biznesie od menedżerów wymaga się dwóch zasadniczych atrybutów: już zdobytych kompetencji oraz potencjału rozwojowego. Dynamicznie zmieniające się otoczenie sprawia, że z jednej strony musimy bazować na dotychczasowej wiedzy i doświadczeniach, z drugiej zaś – szybko adaptować się do nowych warunków i stawiać czoło kolejnym wyzwaniom.

CZYTAJ WIĘCEJ

Weronika Dejneka

Weronika Dejneka, Dyrektor Biura Produktów Inwestycyjnych, PZU, Absolwentka XXI Edycji

W mojej ocenie największa siła i wartość Studiów Executive MBA to ludzie. Możliwość zbudowania relacji biznesowych, akademickich i prywatnych. 
Dydaktyczną wartość kreuje kadra wykładowców reprezentujących Uniwersytet Warszawski, ale także profesorowie reprezentujący prestiżowe uczenie z Europy i USA. Międzynarodowy skład wykładowców daje możliwość poznania  innych rynków oraz podejść do biznesu uwarunkowanych różnicami ekonomicznymi i kulturowymi.

CZYTAJ WIĘCEJ

Marek Wójcik, dyrektor fabryki w ABB. Absolwent XXI edycji

Studia Executive MBA – networking, świat nowych możliwości oraz szersze horyzonty.

Studia Executive MBA, to twarda szkoła balansowania trzech kluczowych obszarów życia każdego z nas, tj. studiów, pracy i przede wszystkim życia rodzinnego.

 


CZYTAJ WIĘCEJ

Michał Styś, Dyrektor Zarządzający, OPG Orange Property Group, Absolwent XXI edycji

Z wykształcenia jestem architektem. Studia Executive MBA - Program, w dużej mierze był dla mnie okazją do zdobycia nowej wiedzy w zakresie optymalizacji organizacji i technik ilościowych w podejmowaniu decyzji, teoretycznej wiedzy z zakresu mikro i makroekonomii. Ugruntował natomiast podstawy w zakresie rachunkowości zarządczej i szeroko rozumianych finansów. Mimo wszystko dodał nową wartość do  umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi, marketingu i sprzedaży, negocjacji oraz budowania relacji z klientami.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sylwester Gabriel Wybranowski, Menedżer ds. Sprzedaży Apartamentów, Dom Development S.A., Absolwent XXI edycji

Executive MBA to biznes plus emocje opakowany w akademickie schematy.
Kiedy po zakończonej prezentacji finałowego projektu można nareszcie odetchnąć z ulgą, niemal natychmiast przychodzi czas na refleksję i zastanowienie nad pytaniem „A jak wyglądało moje życie wcześniej”?. Trzy semestry pełne wyrzeczeń, nieprzespanych nocy, porannego wstawania, masy przeanalizowanych dokumentów, setki przeczytanych stron tekstu, wiele spotkań z nieznanymi dotąd ludźmi  i godziny dyskusji.

CZYTAJ WIĘCEJ


Mariusz Chochołek, Prezes T-Systems Polska, Absolwent XXI edycji

Dzisiejsze wyzwania rynkowe związane z bezprecedensowym tempem ewolucji modeli biznesowych, wzajemnym oddziaływaniem na siebie dotychczas odseparowanych branży oraz rosnąca rola technologii w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw wymagają od menedżerów nowego, zdecydowanie bardziej transwersalnego podejścia do podnoszenia swoich kwalifikacji i poszerzania wiedzy.

CZYTAJ WIĘCEJ

Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Absolwent XXI edycji

Trzy najważniejsze walory studiów to przede wszystkim:
1. Współpraca: większość prac odbywa się w małych grupach, więc członkowie tych małych grup muszą się nauczyć  wzajemnej współpracy, delegowania zadań, wypracowania wspólnego stanowiska. Biorąc pod uwagę fakt , że prawie bez wyjątku studenci są menedżerami wysokiego szczebla,  jest już to cenne doświadczenie samo w sobie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Janusz Buława – Sekretarz Generalny, Członek Zarządu, CFO, Eiffage Polska Budownictwo S.A., Absolwent XX Edycji

Kilkanaście lat doświadczenia zawodowego w różnych krajach i na różnych stanowiskach w międzynarodowej korporacji skłoniło mnie do zastanawiania się, czy aby na pewno moja wiedza i umiejętności są adekwatne do coraz trudniejszych wyzwań stawianych przez otoczenie ekonomiczno-biznesowe. Zdecydowałem się więc na wzięcie udziału w programie Executive MBA...

CZYTAJ WIĘCEJ

Jarosław Pękala – Dyrektor Handlowy, ALPLA, Absolwent XX Edycji

Z perspektywy czasu uważam decyzję o podjęciu studiów MBA absolutnie właściwym krokiem. Miałem świadomość, że moje doświadczenie zbudowane na bazie studiów prawniczo-humanistycznych w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej  wymagało rozszerzenia, usystematyzowania i co najważniejsze skonfrontowania z doświadczeniami innych osób.

CZYTAJ WIĘCEJ

Shanmugaraja Kathiresan – kierownik projektów strategicznych, Addiko Bank AG, Absolwent XIX edycji.

EMBA na Uniwersytecie Warszawskim to świetny program i polecam go każdemu, kto chce odnieść sukces na tym nieustannie zmieniającym się rynku lub założyć własny biznes. Profesorowie (zarówno amerykańscy, jak i polscy) są bardzo zaangażowani i utalentowani w swoich dziedzinach specjalizacji. Metodologia uczenia się ma strukturę wspierającą pracę zespołową i uczenie się poprzez interesujące studia przypadków. Takie podejście wspiera tworzenie silnej sieci i bardzo dobrych przyjaźni.

CZYTAJ WIECEJ

Barbara Sikora - Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu spółek Grupy Centrum Development and Investments oraz Immobel Poland, Absolwentka XIX Edycji

Zdecydowałam się na studia Executive MBA na University of Illinois z kilku powodów, najważniejszym była chęć skonfrontowania zdobytego doświadczenia zawodowego z najnowszymi zdobyczami świata nauki, czyli uporządkowanie praktyki w ramy teorii.

CZYTAJ WIĘCEJ

Marek Wiśniewski – Dyrektor Zarządzający, członek zarządu Polchar sp. z o.o., Absolwent XIX Edycji

Motywacja, zapał, zaangażowanie, ciężka praca, inspiracja, sukces, radość i satysfakcja, to chyba najważniejsze uczucia, jakie towarzyszyły moim studiom Executive MBA. Jakie elementy wyróżniają ten program i co stanowi, w moim przeświadczeniu, o jego, by użyć przyswojonego terminu, przewadze konkurencyjnej w stosunku do pozostałych?

CZYTAJ WIĘCEJ

Rajasekhar Cheemakurthi - Senior Vice President Payments, Santander Bank, N.A., Absolwent XVIII edycji

Rozwijając umiejętności biznesowe i wiedzę, EMBA pozwoliła mi zdobyć silną sieć kontaktów biznesowych oraz wieloletnie przyjaźnie i rozwój osobisty. Profesorowie są oddanymi ekspertami w swoich dziedzinach i dzielą się bogactwem ich ogromnego praktycznego doświadczenia, rzeczywistości i mądrości. Kohortowy styl EMBA był naprawdę satysfakcjonujący.

Dominik Zawadzki - Dyrektor Marketingu, Sanitec Koło, Absolwent XVIII Edycji

Executive MBA to całkowicie odmienne doświadczenie od studiów tradycyjnych.

Przede wszystkim pracuje się w znacznie mniejszej grupie i do tego grupie doświadczonych menedżerów. Materiał jest mocno skondensowany do kluczowych zagadnień, szczególnie przydatnych w codziennej pracy osób na kierowniczych stanowiskach.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jarosław Starczewski – Dyrektor Pionu Klientów – Operatorów TP, Absolwent XVIII Edycji

Rynek telekomunikacyjny, w którym pracuję, charakteryzuje się dużą dynamiką zmian, a szybki rozwój technologii wymaga od kadry managerskiej coraz wyższych umiejętności nie tylko tych informatycznych, ale przede wszystkim biznesowych.
W pracy na co dzień spotykam się z zadaniami wymagającymi dużej inicjatywy, kreatywności i szybkiego myślenia pod presją czasu.

CZYTAJ WIĘCEJ

Janusz Górski - CEO, Schenker, Absolwent XVII Edycji

To były prawie  dwa lata intelektualnie rozciągającej przygody. Odkrywanie i pokonywanie własnych słabości. Intensywne zajęcia i dużo pracy w grupach i w domu  poprawiło moją umiejętność organizacji i zarządzania czasem.  Zajęcia z bardzo dobrymi wykładowcami polskimi i amerykańskimi  pobudzały do kreatywności i poszukiwania inspirujacych rozwiązań we własnej firmie.  Dużą wartością była dla mnie współpraca i rozmowy z koleżankami i kolegami z naszej grupy.

CZYTAJ WIĘCEJ

Małgorzata Matusiewicz - Marketing Director, UPS, Absolwentka XVI Edycji

Ogromne wyzwanie szczególnie dla osób, którym wydaje się, że wszystko już znają. Program daje wiedzę z różnych obszarów zarządzania firmą - dzięki temu nigdy więcej nie zaskoczą Cię już dziwne nazwy używane przez dział finansów lub produkcji. Wykonując większość zadań współpracujesz z grupą doświadczonych managerów , którzy nic nie przyjmują na słowo. Masz unikalną szansę wiele się od nich nauczyć, ale równie dużo musisz sam dawać grupie. Czas poświęcony na studia daje Ci pewną perspektywę - odrywając się od rutyny codziennych zajęć mamy szansę jeszcze raz przemyśleć co i jak robimy. I nagle może okazać się, że  rzeczy perfekcyjne mogą być jeszcze lepsze. W ten sposób program wpływa na to co robisz długo po otrzymaniu dyplomu.

Rui Bento de Carvalho – Kierownik Zakładu, Colep Polska Sp. z o.o., Absolwent XV edycji

EMBA zapewniła szeroką wiedzę na temat zarządzania, która wypełniła luki w moich specjalistycznych kwalifikacjach i otworzyła mi interesujące perspektywy zawodowe. Program stworzył przydatne nawyki pracy, samodyscyplinę i pozwolił mi spotkać profesjonalistów o wysokim poziomie intelektualnym i ludzkim wymiarze w przyjaźni, która w dużej mierze przerosła moje oczekiwania

 

Evgeny Roshchupkin – AVON Cosmetics, Absolwent XIV edycji

Program pozwolił mi poważnie poszerzyć moją perspektywę biznesową. Uzbroił mnie w wiedzę i narzędzia, aby być skutecznym szefem każdej firmy w każdym kraju. Studia zainspirowały mnie do zajęcia się karierą dyrektora generalnego w mojej firmie. Prawdziwą wyjątkowością tego programu jest poczucie światowej klasy studiów biznesowych, które zdobywasz nie wychodząc z Warszawy. Poza tym wspaniała atmosfera w klasie i niezwykłe osoby, które uczyły się ze mną, sprawiają, że brakuje mi czasu, który spędzałem razem z nimi podczas programu.

 

Jakub Kłoczewiak - Prezes Zarządu Orange Customer Service Sp. z o.o., Absolwent XVI Edycji

Jestem menedżerem już od wielu lat, więc studia MBA były dla mnie szansą na spojrzenie z perspektywy na mój dorobek zawodowy. Największe znaczenie miała dla mnie praca zespołowa i opinia ludzi, którzy są zawodowcami - daje to unikalna szansę na zdobycie nowego doświadczenia - po latach oceniania innych miałem okazję być ocenianym przez profesjonalistów.

CZYTAJ WIĘCEJ

Włodzimierz Sobczyk - IT Director, Wyborowa S.A., Absolwent XI Edycji

Jako twardo stąpający po ziemi informatyk z wykształcenia, zawsze myślałem, że marketing jest dziedziną dla osób marzących o wydawaniu pieniędzy. Prof. Sudharshan, w bardzo przekonywujący sposób, przekonał mnie, że marketing to również sztuka analitycznego i logicznego myślenia. Z jednej strony stanowiło to na pewno wyzwanie, ale równocześnie było bardzo sympatycznym i stymulującym doświadczeniem. Właśnie takim, jakie powinno być na studiach Executive MBA.

Man-ying Chen - Absolwent XIII edycji

Program Executive MBA Warsaw-Illinois nie tylko wyposażał mnie w umiejętności zarządzania i wiedzę, ale także sprawił, że ponownie odkryłam swoje własne wartości i potencjał zawodowy. Zarządzanie strategiczne prowadzone przez prof. Krzysztofa Obłój są jednymi z najtrudniejszych i najbardziej niesamowitych zajęć. Będąc wybitnym nauczycielem akademickim i praktykiem zarządzania, zawsze tworzył wspaniałą atmosferę w klasie i doprowadzał nas do wyciągnięcia wniosków, podejmując właściwe działania wśród masy przydatnych i niepotrzebnych informacji!

Agata Raniecka - CEO, Dixi-Car, Absolwentka VIII Edycji

Studia Executive MBA zabrały mi dwa lata z mego życia, ale dały w zamian bardzo wiele: wiedzę (tak istotną dla każdego menedżera!) oraz wieloletnie przyjaźnie. Był to czas studiowania również po nocach, spotkania wspaniałych ludzi oraz poznania samej siebie. I teraz, gdy już minęło kilka lat od ukończenia studiów, mogę w pełni docenić ich wartość, bo wykorzystuję zdobytą wiedzę w codziennej pracy. Wiedza ta pomaga w poradzeniu sobie z problemami i pozwala w pełni pokazać moją wartość. Jestem głęboko przekonana, że studia te były warte mojego czasu i pieniędzy. Mogę powiedzieć, że każdy powinien skorzystać z tej szansy. Trzeba tylko spróbować!

Paweł Wujec, Dyrektor segmentu internet, Agora S.A., Absolwent X Edycji

Zajęcia z Profesorem Obłojem były wspaniałym przeżyciem. Podbudowane rozległą wiedzą teoretyczną Profesora, najwyższej jakości studiami przypadków i wspaniałą atmosferą zajęć były intelektualnym wyzwaniem. Równocześnie zajęcia są bardzo praktyczne, a dzięki dobremu poczuciu humoru również wesołe.

Jarosław Urban, CEO i Dyrektor Zarządzający Metsä Tissue, Absolwent X Edycji

Jako inżynier z wykształcenia, mając za sobą duży zasób doświadczeń w zarządzaniu i ukończone liczne szkolenia krajowe i zagraniczne zdecydowałem się na program MBA w Międzynarodowym Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w 2000 roku, stając się najstarszym studentem w grupie. Jednym z motywów mojej decyzji była chęć spięcia w całość mojej dotychczasowej wiedzy z zarządzania i jej uzupełnienie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zdzisław Ingielewicz – dawny CEO, Zakłady Chemiczne Dwory S.A. Oświęcim, Absolwent IX edycji

Jestem inżynierem z bogatym doświadczeniem praktycznym i wieloma szkoleniami zawodowymi. Zdecydowałem się rozpocząć Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim w 2000 roku (jako najstarszy student w grupie!), Aby uzupełnić i połączyć moje praktyczne doświadczenie i szkolenie z nowymi koncepcjami i wiedzą systemową oferowaną w programie. Zdecydowałem się na ten konkretny program ze względu na bardzo wysoką renomę Uniwersytetu Warszawskiego...

CZYTAJ WIECEJ

Szymon Gutkowski, Dyrektor Generalny DDB Warszawa, Absolwent X Edycji

Pracuję w branży doradztwa marketingowego. Byłem miło zaskoczony tym, że również na zajęciach z marketingu uporządkowałem swoją wiedzę i nauczyłem się wiele nowego!


 
   AACSB International - Założona w 1916 r. (AACSB) jest największym na świecie sojuszem edukacji biznesowej, łączącym nauczycieli, studentów i biznes.
 

    Association of MBAs (AMBA) – jest międzynarodowym stowarzyszeniem zajmującym się badaniami z zakresu nauk o zarządzaniu.
 

    The European Foundation for Management Development (EFMD) - międzynarodowe zrzeszenie organizacji akademickich, biznesowych i społecznych. 
 

Międzynarodowe Centrum Zarządzania
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski

ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel/fax: 22/ 553 41 04
e-mail: [email protected]