We wtorek, 13 czerwca o godz. 9.00 organizuje spotkanie, którego Gościnią będzie dr Aga Szóstek, autorka książki „The Umami Strategy. Stand out by mixing business with experience design”, która w języku angielskim ukazała się w roku 2021 roku nakładem BIS Publishers w Amsterdamie. W 2022 roku Wydawnictwo MT Biznes wydało tę pozycję w ojczystym języku Autorki w przekładzie Bartosza Sałbuta.
O tej książce April K. Mills napisała, że „to przebogaty zbiór pysznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, to wieloskładnikowy posiłek na trzy gwiazdki Michelin. Poczujecie się syci, pełni energii, gotowi do działania”.
Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń klientów. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń.
Agenda spotkania:
8.30 Rejestracja
9.00 Powitanie
9.10 Wprowadzenie do dyskusji - dr Aga Szóstek
9.45 Pytania i dyskusja
10.15 Networking, autografy i zakończenie
Partnerami wydarzenia są: Wydawnictwo MT Biznes, Slifra Consulting oraz Stowarzyszenie Absolwentów WIEMBA i Executive MBA@UW.
W czasie spotkania będzie można kupić książkę w bardzo promocyjnej cenie.
Wstęp bezpłatny. Limitowana liczba miejsc. Wymagana rejestracja:
AACSB International - Założona w 1916 r. (AACSB) jest największym na świecie sojuszem edukacji biznesowej, łączącym nauczycieli, studentów i biznes. |
|||
Association of MBAs (AMBA) – jest międzynarodowym stowarzyszeniem zajmującym się badaniami z zakresu nauk o zarządzaniu. |
|||
The European Foundation for Management Development (EFMD) - międzynarodowe zrzeszenie organizacji akademickich, biznesowych i społecznych. |
Międzynarodowe Centrum Zarządzania
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel/fax: 22/ 553 41 04
e-mail: [email protected]