Wirtualny Business Mixer - Jak prowadzić biznes w czasach COVID-19? - 16 kwietnia 2020

 

Aktualna sytuacja spowodowana Korona Kryzysem, zmusiła nas wszystkich do redefinicji swoich codziennych schematów aktywności zawodowej, jak też aktynowości domowej.
Mija miesiąc od wprowadzenia pierwszych obostrzeń i wszystko wskazuje na to, że potrwają one jeszcze przynajmniej do końca kwietnia. Odnalezienie się w nowej codzienności
było dla wielu z nas niemałym wyzwaniem, ale okazuje się, że są zespoły dla których praca zdalna od długiego już czasu jest codziennością.
 
Microsoft Technology Center z Adamem Dzwonkowskim na czele podzieli się z nami swoimi doświadczeniami nie tylko z zakresu używania narzędzi Microsoft,
ale również jak skutecznie zarządzać zespołem pracującym zdalnie, na jakie przeszkody możemy natrafić i jak je skutecznie przezwyciężyć. W trakcie webinarium uczestnicy
będą mieli możliwość zadawania pytań.
 
Termin: 16 kwietnia 2020r.
Godziny: 11:00 do 13:00
Kanał: MICROSOFT TEAMS (dostęp przez przeglądarkę, nie trzeba ściągać dodatkowego oprogramowania)
Zgłoszenia: proszę kierować na adres: krzysztof.pajaczek@gmail.com w terminie do 14.04. W zgłoszeniu proszę podać: imię i nazwisko oraz adres mailowy na który ma zostać wysłane zaproszenia.
Liczba miejsc ograniczona. Zaproszenie z linkiem do udziału w Wirtualnym Biz Mix zostanie przesłane na wskazany w zgłoszeniu adres email.
Opłata: Bezpłatne lub dowolna wpłata na konto Stowarzyszenia
 
 
PRELEGENCI:
Adam Dzwonkowski jest specjalistą z zakresu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu w obszarach inteligentnych centrów danych, analizy danych oraz sztucznej inteligencji.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz dedykowanych programów na INSEAD, London Business School, czy The Wharton University of Pennsylvania.
Obecnie kieruje Microsoft Technology Center oraz zespołem architektów rozwiązań chmury obliczeniowej w polskim oddziale Microsoft.

Janusz Małgorzaciak kieruje zespołem sprzedażowym z zakresu produktywności biznesowej w polskim oddziale Microsoft. Jest uznanym specjalistą w zakresie implementacji systemów ERP. Absolwent MBA na Politechnice Warszawskiej oraz matematyki i informatyki Uniwersytetu Łódzkiego.

Przy tej okazji przypominamy Wam, że jesteśmy organizacją utrzymującą aktywność dzięki rocznym składkom oraz dzięki innym dobrowolnym wpłatom członków Stowarzyszenia lub zewnętrznych darczyńców. Zachęcamy zatem do dokonywania wpłat na konto Stowarzyszenia: 07 2030 0045 1110 0000 0333 1250.

W imieniu Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów EMBA@UW:

Pozdrawiamy serdecznie i pozostajemy do dyspozycji

Sylwester Wybranowski & Krzysztof Pajączek

Akredytacja AMBA

    Association of MBAs (AMBA) – jest międzynarodowym stowarzyszeniem zajmującym się badaniami z zakresu nauk o zarządzaniu.
 

    The European Foundation for Management Development (EFMD) - międzynarodowe zrzeszenie organizacji akademickich, biznesowych i społecznych. 
 
MCZ UW posiada akredytację AMBA od 2007 roku a akredytację EQUIS od 2017 roku

Międzynarodowe Centrum Zarządzania
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski

ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel/fax: 22/ 625 32 83
e-mail: emba@uw.edu.pl